Trainee public affairs

Gezocht: ambitieuze starter op zoek naar eerste professionele uitdaging.

Lobbyvakschool

De Lobbyvakschool is in 2014 opgericht door Van Belang & Partners. We hebben ruimte voor een trainee, die vanuit gezonde politieke en maatschappelijke interesse de Lobbyvakschool op het netvlies van onze doelgroep brengt.

Uitdaging

De eerste component van de opdracht is het onderzoek dat de trainee aanscherpt en uitvoert, met als doel de naamsbekendheid van de Lobbyvakschool -via media en brancheorganisaties- te vergroten. Daarnaast brengt de trainee behoeftes van onze doelgroep in kaart. De public affairs-component bestaat uit het monitoren van politieke en maatschappelijke ontwikkelingen voor onze doelgroep en het opstellen van notities voor (potentiële) opdrachtgevers. Uiteraard nemen onze adviseurs de trainee mee naar opdrachtgevers. We dagen de trainee uit om zelf nieuwe kansen te ontdekken voor de Lobbyvakschool en onze diensten te verbeteren.

Profiel

Onze gewenste kandidaat is (bijna) WO-afgestudeerd en haalt plezier uit onderzoeken. Je overtuigt ons eenvoudig dat je politiek geïnteresseerd bent. Onze perfecte kandidaat is ondernemend, assertief en initiatiefrijk. Je hebt er geen moeite mee mensen aan hun jasje te trekken. Je werkt gedisciplineerd en zelfstandig, want we werken we niet vanuit een vaste werkplek.

Aanbod

Je krijgt de unieke kans om een nieuwe samenwerking in public affairs te zien en doen groeien. Je krijgt veel vrijheid om zelf een draai aan het traject te geven. Je hebt veel flexibiliteit, dus ruimte voor studie, werk of om te solliciteren. We bieden een ruime vergoeding. De duur bepalen we in onderling overleg.

Doen

Je kunt je interesse kenbaar maken door een korte motivatiebrief (max. 400 woorden) en cv op te sturen naar directie@lobbyvakschool.nl. Het aanbod staat tot we de geschikte kandidaat hebben gevonden.

bloglijst